keskiviikko 27. marraskuuta 2013

viikonloppua ja vähän muuta

Moikkelis! Mun viikonloppu koostuu näihin sanoihin: heppailua ja kokeisiin lukua. Mulla on ollu nyt aika paljon kokeita ja kun nyt ysi luokalla olen niin pitää panostaa kaikkeen super paljon, jotta pääsen sinne minne haluan. Perjantaina olin ratsastamassa niinkuin lauantaina ja sunnuntainakin, lauantaina olin myös iskän kanssa kattomassa tepsin peliä ja ne hävis _taas_ ... Tänään oli vimppa koe ja huomenna alkaa uusi jakso,joten saa hengähdellä rauhassa :-) 


 1.Mun hauveli Pixu 2. Leivottiin tänään kotsassa pipareita , en oo mikää kauheen suuri piparifani mut oli pakko ottaa kuva :P 3.nätti auringonlasku eilen 4.mä viikonloppuna
Kokeiltiin iskän kanssa protsku sipsejä oli iha hyvän makusia vaikkei ois uskonu ! :D

Ei kommentteja: