keskiviikko 18. joulukuuta 2013

lately

paita gant nahkatakki vero moda housut zara huivi hollister kengät aleksi 13
vitamiineja mitä oon alotellu syömään n. 2 kk sitten, oon huomannu että auttaa koska oon tosi paljon pirteempi ollut !

Moiks! En oo vähään aikaan kirjotellu...hups. Joulu lähestyy niin kovaa vauhtia, mä en ees tajua et kohta on joulu, ihan hassua.Kaks koulu päivää pitäs vielä jaksaa ni sit pääsee lomille jes! Oon ostanu paljon joululahoja kaikille, kun oon kerranki keränny sitä varten rahaa:-) Harmittaa kun lunta ei ole yhtään ja tulee ihan musta joulu.Asiasta toiseen.. mun ipsu meni taas rikki mikä on tosi hassua koska viimeksi kun se meni sain uuden puhelimen mikä meni vakuutukseen ja t a a s puhelin meni ihan samalla tavalla rikki. Joudun nyt pärjäämään sellasella huawei merkkisellä mikä on mun mielestäni todella huono ja ärsyttävä puhelin. Mutta eipä mulla muuta... 





Ei kommentteja: